Gnaget Inferno vaknar upp!
Inför avspark i hemmaderbyt mot Bajen 2001 utförde Norra Stå det dittills mest storslagna kaostifo som utförts i Sverige. Norra Stå lystes upp av bengaler, rök, flaggor, konfetti och rullar. Klacken förvandlades till ett eldhav som brann för AIK och på Norras fondläktare hängde en stor banderoll med texten GNAGET INFERNO. Detta var första gången som begreppet Gnaget Inferno användes och av Gnagare åsyftas ofta just det tifot när begreppet används.
Läs mer »

Vårt AIK ångar på i Europakvalet med bra hjälp av oss supportrar. Efter att vi återigen slöt leden så skötte alla parter sin del i vad som skulle leda till avancemang. Det tackar vi för då vi återigen får ännu en omgång att spela Europaboll som vi år efter år numera får göra.